neděle 20. září 2009

Porto - začátek půlroku v Portu ...

Ve čtvrtek to začalo. Po půl roce chystání, příprav a nakonec potom snad i nechuti odjet jsme byl časem dotlačen s Evčou sednout do létajícího dobytčáku a nechat se odnést na samotný konec Evropy. Po noci na Hahnu jsem v 8 ráno vystoupil v místě, které se má stát na půl roku mojím domovem...
Bydlíme na Rua de Cabral (na čabrálu). Ulici kousek od centra, nedaleko Placa de Republica u centra zdejšího MHD Trindade... Ubytování je za 150€. Cena je slušná, ale je to strašně malý kamrlík, kde pořádně ani není kam odložit věci. Nicméně jsem tu sotva 3 dny a už jsme si pomalu zvykl, tak snad to časem půjde.


Zatím na mě Portugalsko místy působí jako ghetto nepřizpůsobivých občanů u nás. Zejména jejich schopnost najít místo pro sušení prádla a obecně nízká schopnost zacházení s odpadky, o hledání odpadkových košů nemluvě...

Dojmy jsou zatím příliš čerstvé. Já zatím pevně věřím, že mi začíná nejlepší půlrok života, na který si ještě v důchodu rád vzpomenu. Každopádně, zatím je příliš brzo na takové soudy, ale je tu prostě krásně ačkoliv daleko...

Zítra jdeme poprvé do školy, takže začne ten správný hukot :)

Žádné komentáře: