pátek 24. července 2009

Predhorie - Papilio

Ani vlastně nevím proč jsem se v nejparnějších dnech octnul na Predhorie, které je sice super, ale tak možná v zimě při sluníčku. Dneska jsem s Marou a Zuzkou zustal dole na Bronzové, kde jsem neměl v plánu snad nikdy už jít, ale kvuli horku se lezeni dole jevilo jako jediná možnost. Pří pohledu do průvodce mě opravdu nenapadalo nic, co bych mohl lézt. Na co mám jsem vylezl, na co nemám, nevylezu nebo už mám zapytleno.

Nakonec jsme zvolili cestu Papilio. Klasa 7. Na cestu jsem se dival už několikrát, jenže borhák je tak vysoko. Fraškou bylo nakonec cvakani prvniho klackem. Tak jsem aspon Maru se Zuzkou pobavil

Cesta je to neskutečně pěkná. Paráda, nádhera! Jednoznačně nejpěknější cesta na Bronzové. Super 25m lezení, není tam žádná škaredá pasáž, prostě super! Jako pochvalu cestě můžem říct i to, že Kostková ji lezla 2x (na druhém) a chtěl i po třetí. To jsme se jí ale začli smát, tak nakonec couvla.

Tak teda - doporučení pro všechny. Nějak sem zkoušel v tomhle sekroru všechno a tohle je nejpěknější.



4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Marku, prosim Tě, Predhorie znám moc dobře a na Bronzové, Papilio v průvodci je to cesta číslo 14?!! Nebo mezi kterými cestami se nachází? Díkes o doplnění infa.

Marek Goldbach řekl(a)...

Ano, je to cislo 14... potom napis nazor na cestu, me se libila moc!

Zdar

Anonymní řekl(a)...

ach jaj...takze dalsia oprava (pre buducnost) - kto/co ... Priedhorie, o kom/o com ... o Priedhorí, etc. dakujem za pochopenie :}

tah-sha-tunga

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Marku, tak cestu Papilio jsem vylezl dneska a musím říct, že to je podle mě těžší 7mička. Vylezl jse ji pekně na OS, ale ty prví 3presky jsou opravdu poctivé pod tim převiskem, pak je to pohodové lezení za 6. Ale ten spodek je poctivých 7....a protože Speed a Teeken jsou za 7- a 3ořísky pro popleku je za 7, tak chapu, proč je tohle také oklasifikované za 7. Ladis